RSS

Բարձունքի հաղթահարում. Ուսումնահայրենագիտական ճամփորդությունների նախագիծ. Հայաստանի մարզերը, տեսարժան վայրերը սովորենք այցելելով

20 Մյս

Նախագիծ`

Հայաստանի մարզերը, տեսարժան վայրերը սովորենք այցելելով

Կոտայքի մարզ, Գեղարքունիքի մարզ, Տավուշի մարզ

Բարձունքի հաղթահարում. Գոշալիճ 1450մ

Խնդիրները.

  1. ​Google map-ով  գծել Երևան-ից ճամփորդության վայրը տանող երթուղին, տեղադրել բլոգներում
  2. Գրել՝  Կոտայիք մարզի, Գեղարքունիքի մարզի տեսարժան վայրերը, իմանալ մարզկենտրոնները:
  3. Քանի՞ կիլոմետր հեռավորության վրա են գտնվում Երևանից, մաքսիմում քանի ժամում կլինենք Գոշավանքում եթե 20 րոպեանոց դադար ունենանք Սևանա լճում:
  4. Ո՞վ է Մխիթար Գոշը:
  5. Հետաքրքիր տեղեկություններ գտնել, մշակել և տեղադրել բլոգներում՝ Գոշավանքի և Հաղարծինի մասին:
  6. Նշել, թե այդ օրը ի՞նչ եղանակային պայմաններ են լինելու, օդի ջերմաստիճանը տվյալ մարզում, սովորաբար և կոնկրետ այդ օրը:
  7. Նշել Տավուշի մարզի հարևան մարզերը:
  8. Ինչքա՞ն է Սևանա լճի խորությունը:
  9. Կոտայքի մարզի քաղաքները:
  10. Ի՞նչ է օբսիդիանը:

Նպատակը. Յուրաքանչյուր մարզ տեսնել և տեսնելով սովորել, կարողանալ կողմորոշվել և ճիշտ երթուղի գծել, պատկերացում կազմել հեռավորության մասին և այն հաշվել ժամանակով՝ եթե գնաս մեքենայով, ոտքով: Ծանոթանալ տվյալ տեսարժան վայրերի պատմությանը, դիրքին, ո՞ր մարզում են գտնվում: Պատկերացում կազմել եղանակային գոտիների մասին, հասկանալ՝ որ մարզում ինչպիսի ջերմաստիճան է սովորաբար լինում և անտիցիկլոնների ներթափանցման ժամանակ հատկապես, որ մարզերում են ավելի շատ տեղումներ լինում: Պարզել տվյալ մարզի հարևան մարզերը:

Մեկնում՝ 8:00

Վերադարձ՝ 19:00

Մասնակիցներ՝  Դպրոց-պարտեզի 5-րդ դասարանցիներ

Պատասխանատուներ՝ Սոնա Փափազյան, Տաթև Բլեյան, Զառա Ոսկանյան

Ուղեկցորդ՝  «Էքստրիմ ակումբ»-ի անդամ՝ Արմեն Մկրտչյան

Անհրաժեշտ իրեր

  1. Ուսապարկ
  2. Օրապահիկ
  3. 1լ  ջուր
  4. Մարզական հարմարավետ հագուստ
  5. 1 զույգ գուլպա, տաք վերնահագուստ/եթե ունեք նաև ջրակայուն-անձրևապաշտպան պիջակ/  , 1 փոխնորդ շալվար
  6. Չոր և թաց անձեռոցիկներ
  7. Ֆոտոխցիկ
  8. Դրոշ
  9. Հեռադիտակ
  10. Անձրևանոց, գխարկ
  11. Տրամադրություն՝ պարտադիր բարձունք հաղթահարելուն պատրաստ ու պայծառ 🙂

Նախագծի ընթացքը սովորողների բլոգներում՝

  1. Ստեփան Ապերյան
  2. Սեդա Հակոբյան
  3. Վիկտորիա-Անի Միկաիլ
  4. Գոռ Ղազարյան
  5. Արեն Կարապետյան….
Advertisements
 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: